2021 Model 5008 1.5 BlueHDI GT pakete sahip bir kullanıcıyım. Keyifle kullandığım bir araç, geçen 11 Kasımda Peugeot Türkiye tarafından bir SMS geldi "Gönüllü Geri Çağırma - Değerli müşterimiz, VF3MC****MS1***59 şasi nolu otomobilinizin performansını iyileştirmeye ve uygunsuzluğu gidermeye yönelik, DV5 1.5 lt motor kam mili zinciri konulu tamamen ÜCRETSİZ olan düzeltici faaliyet ve ürün güncellemesini sağlamak amacıyla en kısa sürede en yakın Peugeot Yetkili Servisi' nden randevu almanızı rica ederiz. Detaylı bilgi ve randevu talebi için https://bit.ly/TeknikKampanya linkini tıklayınız. İlgi merkezi: 02165799444 TOFAS Mersis: 0846000042200017" ve sms teki linke tıklayarak hemen randevu formunu doldurdum akabinde elektronik ileti izniniz aktif edilmiştir diye mesaj geldi ve bekledim beni randevu talebim için arayacaklar diye. 2-3 hafta kadar arayan soran olmadı ben sonrasında aradım ve durmu anlattım, toğunluk sebebi ile dönüşler geç oluyormuş. Dedim onada eyvallah ve 1-2 gün sonra akşam arabayı çalıştırdım araba stop etti ve hareket etmedi. Motor sesi bir garipti ama vitese geçince stop ediyordu. Aracı çekiciye bindirip Ankara ABC Peugeot'a 09.12.2025 da götürdüm ve gelen mesajı gösterdim, yetkili eğer sorun bununla alakalı ise yardımcı olunacağını ama arızanın başka bir şey olabileceğini arıza tespit ücreti 3500tl olacağını anlattı, bende hiç sorun değil diyerek aracı bıraktım. 3 Gün sonra aradılar ve sorunun gelen sms teki Kam Mili Zincirinin kırılması olduğunu teyit ettiklerini durumu istanbul genel merkeze yazdıklarını ve onay beklediklerini 2 gün içinde döneceklerini söylediler. Cum aolduğu için pazartesiye kaldık ve Pazartesi yetkili aradı Genel Müdürlük RED verdi dedi. Resmen şaka gibi, hatalı ayıplı üretilen bir araç var, resmi duyuru ve geri çağırma var ama sorunun arkasında durulmaması traji komik!!!
Velhasıl ABC deki yetkli ellerinden hiç bir şey gelmediğini istanbulla görüşmem gerektiğini söyledi. 15.12.2025 öğlen istanbul ile görüştüm durumu anlatıtım ve bir dosya açtıklarını 2 iş günü içinde döneceklerini söyledi. Aynı akşam Linkedin ağından https://www.linkedin.com/posts/peugeotturkiye_peugeot408-activity-7300850772483739648-LLlT/ postta @Peugeot Türkiye bana ulaştı ve kişisel bilgilerimi istedi "Yetkili ekibimizin en kısa sürede konu ile ilgili yardımcı olabilmesi için" dedi ve kişisel bilgilerimi ilettim, aynı akşam Türkiye CEO'su G**** K**** 'a durumu anlatan bir mail attım ve ertesi gün beni İstanbuldan Peugeot dan üst yetkili biri M***** hanım aradı ve durumu sordu, nasıl oldu ve aracınızı neden tamir etmediler diye. Bende tekrar anlattım ve kendisi bir prosedür olduğunu bunun için aracın olduğu servisten bilgi alacağını teknik ekipten bilgi alacağını ve en geç 2 güne döneceğini söyledi. Cuma günü akşam mesai bitiine 15 dk kala aradı ve teknik ekipten bilgi beklediğini hala dönüş olmadığını ve Pazartesiye kadar sabırlı olmamı rica etti.
Şuana kadar yaşadığım durum bu. Gelişmeleri yazıyor olacağım.
Bu sitede yer alan tüm bilgiler tamamen kişisel deneyimime dayanmakta olup, herhangi bir marka karalama, itibar zedeleme veya zarar verme amacı taşımamaktadır.
Anlatılan olaylar gerçek olup, yalnızca yaşadığım mağduriyeti belgelemek ve benzer durumdaki tüketicilere bilgi sağlamak amacıyla paylaşılmıştır.
Süreç hala devam etmektedir. Peugeot gibi köklü ve uluslararası bir markanın, müşterisinin yanında duracağına ve ürününün arkasında duracağına inancım tamdır.
Bu blog, markayı kötülemek amacıyla değil; tam tersine, markanın müşterisine nasıl sahip çıktığını ve destek verdiğini şeffaf bir şekilde göstermek amacıyla kurulmuştur.
Umarım en kısa sürede olumlu bir çözümle bu süreç tamamlanır ve diğer müşteriler için de örnek teşkil eder.